news_banner

Jeong Tae-sup, presidente di Daejeon News, hà visitatu u Shandong Zhushi Pharmaceutical Group.

Jeong Tae-sup

U sgiò Zheng Tae-xie, u presidente Onorariu è u Cunsultore Generale di a Federazione Internaziunale di Bellezza è Salute di Corea, è ancu u presidente di l'Agenzia di Notizie Daejeon, hà fattu recentemente una visita significativa à Shandong Zhushi Pharmaceutical Group Co., Ltd. visita, hà avutu u privilegiu di scuntrà cù u Signore Zhu Kunfu, u stimatu presidente di u cunsigliu di a cumpagnia.

A visita hà avutu un'impurtanza sustanziale postu chì hà facilitatu cullaburazioni transfrontaliere è scambii in i campi di bellezza, salute è farmaceutica.A Federazione Internaziunale di Bellezza è Salute di Corea, sottu a dirigenza di u Signore Zheng Tae-xie, hà attivamente prumuvutu l'avanzamenti in queste industrie, enfatizendu l'impurtanza di a cooperazione internaziunale per a crescita mutuale.

L'accumpagnamentu di u Signore Zheng eranu figure chjave da i dui lati.U Sicritariu Generale Mou Yunfan è u Vice Sicritariu Generale Wang Yaxing si sò uniti à a delegazione, dimustrendu l'impegnu à favurizà ligami forti trà l'urganisazioni è i paesi.In particulare, a prisenza di u Signore Wang Dong, u capu di u Parcu Ecunomicu è Industriale di Bellezza Cina-Giappone-ROK, hà sottolineatu a cullaburazione regiunale più larga è i scopi di integrazione ecunomica.

E discussioni durante a visita prubabilmente includenu una larga gamma di temi, cumprese l'innuvazioni farmaceutiche, i tendenzi di l'industria di bellezza è di salute, iniziative di ricerca è sviluppu, è pussibuli opportunità di partenariatu.A riunione avaria ancu furnitu una piattaforma per sparte insights in i mercati rispettivi, i paisaghji regulatori è e preferenze di i cunsumatori di Corea di u Sud è Cina.

A cunvergenza di sti figure influenti da parechji settori indica un interessu cumunu à prumove l'avanzamentu di l'industria di bellezza, salute è farmaceutica à una scala internaziunale.Tali cullaburazioni tenenu a prumessa di accelerà l'innuvazione, favurizendu u scambiu culturale è, in fine, benefiziu i cunsumatori offrendu prudutti è servizii d'avanguardia.

Cum'è u presidente di Daejeon News Agency, a visita di u sgiò Zheng Tae-xie à Shandong Zhushi Pharmaceutical Group Co., Ltd., è a so interazzione cù u sgiò Zhu Kunfu, u presidente di u Cunsigliu, prubabilmente significheghjanu l'iniziu di una cullaburazione potenzialmente fruttuosa. chì puderia guidà sviluppi pusitivi in ​​i campi di salute, bellezza è farmaceutica trà Corea di u Sud è Cina.Questa visita serve cum'è un tistimunianza di l'interconnessione crescente di l'industrii glubale è l'impegnu cumunu per u prugressu è l'innuvazione.

WhatsApp
Forma di cuntattu
telefonu
E-mail
Mandateci un messagiu